ام دی اف

تولیدکنندگان صفحه کابینت ام دی اف ضد آب

صفحه کابینت ام دی اف ضد آب یک نوع ورق ساخته شده از سنگ های مصنوعی است که این سنگ ها بدون هیچ درز و شکافی در برابر اسیدها، سایش و از همه مهم تر رطوبت مقاوم است. این صفحه ها آب انواع بسیار مختلفی دارد که در ادامه این مطلب شما را با انواع آن آشنا می کنیم پس با ما همراه باشید.

تولیدکنندگان صفحه کابینت ام دی اف ضد آب

مدل های صفحه کابینت ام دی اف بر اساس رنگ کابینت

مدل های صفحه کابینت ام دی اف بر اساس رنگ کابینت انتخاب رنگ صفحه بستگی به سلیقه دلخواه فرد دارد اما به صورت کلی رنگ های روشن تر مثلاً برای منزل عروس مانند: سفید کرمی، یاسی و غیره بسیار عالی هستند و استفاده از رنگ های روشن فضای آشپزخانه بازتر دیده می شود و اگر آشپزخانه کوچک باشد آن را بزرگ جلوه می دهد.رنگ سفید این ورق با هر نوع رنگی ترکیب شود زیبایی خاصی خواهد داشت و به دکوراسیون منزل جلا خواهد داد.

صفحه کبینت ام دی اف لوکس 7 سانتی و صفحه کابینت ام دی اف سه سانتی درجه یک یکی از ورق هایی است که معمولا به عنوان روکش از آن استفاده می کنند و ظاهری براق و زیبا دارد. این جنس از فروش بسیار بالایی در بازار برخوردار است.

صفحه کابینت ام دی اف ممتاز یک نوع ورقه ای سبک و در عین حال با مقاومتی بالا است. این ورقه ها نوعی فرآورده چوبی محسوب می شوند که ترکیبی از تکه های چوب نرم و چوب سخت هستند، که با مقداری زرین و موم مخلوط شده و در معرض گرما به هم فشرده می شوند.

از مزایای این ورقه ها که در موارد زیر به آن اشاره شده است: یک نوع انتخاب اقتصادی و مقرون به صرفه با قیمتی مناسب است و تولید آن بسیار ارزان است و در آن از روکش می توان استفاده کرد.

این ورقه ها در طرح های و رنگ های متنوع بسیار بالایی وجود دارد، ام دی اف به دلیل اینکه سطحی صاف دارد باعث می شود که چسباندن مواد دیگر روی آن کاری راحت و اسان باشد،در آن مواد شیمیایی به کار رفته است که مانع از آسیب آفاتی مانند موریانه می شود، در برابر سرما و گرما تغییر حالت نمی دهد، حالت دادن به این ورقه ها راحت تر از ورقه های چوبی است، روکش به راحتی بر روی این ورقه ها متصل می شود، همچنین به دلیل مقاومت بالا و وزن کم می توان در فضاهای بزرگ از آن استفاده کرد، مانند کمد دیواری ها و… .

بهترین روش نگهداری صفحه کابینت ام دی اف ضد آب

بهترین روش نگهداری صفحه کابینت ام دی اف ضد آب روش نگهداری این نوع صفحه ها این است که حتی در صورت ضد آب بودن آن باز هم به صورت مستقیم روی آن آب نریزیم. در صورت خراب شدن حتماً از فردی که دارای مهارت است برای تعمیر آن کمک بگیریم. وسایل خیلی سنگین را روی کابینت قرار ندهیم از تکه کردن گوشت روی کابینت خودداری کنیم تا کابینت خش نیفتد. بهتر است هنگام خرید و یا ساخت کابینت جنس مرغوب و مناسبی را انتخاب کرد.

مشخصات مهم صفحه کابینت ام دی اف ضد آب

مشخصات مهم صفحه کابینت ام دی اف ضد آب انواع ضد آب این ورقه ها عبارت اند از: ۱. کورین که خاصیت فرم پذیری بالایی داشته و بعد از ضربه و کدر شدن و حتی خش قابل تعمیر است. ۲. کوارتز که سنگی است قابل شست و شو که از رشد باکتری و قارچ جلوگیری کرده و زیبایی را به همراه دارد، همچنین قابلیت ترکیبی با آینه و شیشه را داشته و یک نمونه سنگ زیبا و لوکس به حساب می آید. این نوع سنگ ها برای انواع کابینت درهررنگی قابل استفاده می باشند.

۳. مارمونایت که از ترکیب سنگ های کورین و کوارتز ساخته شده و به دلیل داشتن رگه هایی در شکل ظاهری اش بسیار شبیه سنگ طبیعی است. این سنگ مقاوم در برابر ضربه و خش و مواد شیمیایی بوده و به همین دلیل تمیزی آن راحت و بدون نگرانی است.

۴. استیل: یکی از صفحات رایج در سبک آشپزخانه مدرن، استیل ضد زنگ است. این صفحه‌ها خیلی راحت تمیز می شوند و در برابر حرارت مقاوم هستند، و به دلیل ضد زنگ بودنشان در برابر رطوبت هم مقاومت دارند.

۵. پی وی سی:که استفاده از آن در آشپزخانه‌ها رایج است. ورق‌های پی وی سی در واقع همان روکش‌های پلاستیکی‌ هستند که در برابر رطوبت، مقاومت خوبی داشته و این صفحات برای کابینت ام دی اف بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

۶. SPL: یکی از نمونه های جدید است که مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارند. این صفحه ها علاوه بر ضد آب بودن، در برابر خش و مواد شیمیایی مقاومت دارند وبه راحتی تمیز می شوند و همچنین در برابر قارچ و باکتری هم مقاوم اند. یکی دیگر از مزیت‌های خوب آن، زیبایی و یکپارچه بودن آن است.

۷. فشرده یا سرامیکی: که یکی از صفحات معروف است که از مواد طبیعی رس، سیلیس و باقی مواد معدنی ساخته می شود. این صفحات با دستگاه‌های پیشرفته و طی یه فرآِیند سخت فشرده شده و در رنگ و طرح‌های متنوعی در بازار وجود دارند و مقاومت بالایی در برابر خش، رطوبت و باکتری دارند. از ویژگی های دیگر این صفحه ها وزن سبک آن است.

فروش عمده صفحه کابینت ام دی اف ضد آب

فروش عمده صفحه کابینت ام دی اف ضد آب هنگام خرید باید نکاتی را مد نظر گرفت: اول اینکه جایگزین خوبی برای چوب است به طوری که از موادی در آن استفاده شده که خاصیت ضد آبی دارد؛ دوم اینکه تنوع در رنگ و طرح در آن بسیار بالاست می‌توان با استفاده از سلیقه شخصی خود صفحه ام دی اف مورد نظر خود را انتخاب کرد؛

از این ورق ها به عنوان مصارف خاصی از جمله مبلمان، تخت ،کمد، کابینت و.. می توان استفاده کرد پس کاربردهای زیادی دارد؛ از همه مهم تر با پرداخت پولی کم می توان بهترین و با کیفیت ترین جنس را انتخاب کنید.

این صفحات به دلیل مزایا و همچنین کاربرد های زیادی که دارد به عنوان یکی از محصول های صادراتی از آن استفاده می شود. این ورقه ها در ضخامت های متفاوت تولید شده و به بازار عرضه می شود و به کشورهایی همچون عراق، ازبکستان، روسیه و.. صادر می شود.

قیمت آن به کیفیت ورق و کار آن بستگی دارد. ورقه های سفید نسبت به ورقه های رنگی ارزان تر است. همچنین خرید آن بصورت پالت ارزان تر از خرید آن بصورت ورق است. ورق های ایرانی نسبت به ورق های ترک ارزان تر هستند زیرا ورق هایی که از گمرک رد می شوند هزینه های بالایی را به گمرک پرداخت می کنند. لازم به گفتن است که عرضه کنندگان صفحه کابینت MDF درجه یک در شرکت های عرضه کننده ، این ورق ها را با کیفیت های مختلف تولید می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا