ام دی اف

مرکز صادرات صفحه کابینت ام دی اف طرح سنگ

صفحه کابینت ام دی اف طرح سنگ از جمله صفحه های است که برای تغییر در رنگ و طرح کلی کابینت های قدیمی استفاده می شود، این صفحه ها اغلب به صورت طرح مختلف می باشد که به قسمت رویه کابینت و کانتر نصب می شود، این نوع صفحه ها انواع طرح و جنس را دارا هستند که می توان طبق سلیقه از انواع آن خریداری کرد؛ قیمت کلی این نوع صفحه بستگی به جنس آن دارد که جنس مرسوم در این کالا اغلب ام دی اف می باشد که از قیمت اقتصادی برخوردار است و از مهم ترین کالاهای صنایع چوبی در صادرات مستقیم به دیگر نقاط جهان است.

مرکز صادرات صفحه کابینت ام دی اف طرح سنگ

همه چیز در مورد صفحه کابینت MDF طرح سنگ

همه چیز در مورد صفحه کابینت MDF طرح سنگ مزایای استفاده از صفحه کابینت ضد آب ام دی اف طرح سنگ به این شرح است:

  • راحتی نصب به دلیل وجود چسب ویژه و محکم در پشت کار. ایجاد دکوراسیون جدید و نو کاری برای روی کابینت های کهنه، با هزینه های کم. دوام و طول عمر بالای روکش های کابینت که حتی باعث افزایش طول عمر چوب‌های کابینت می شود.
  • ضد خش و ضد رطوبت بودن به دلیل استفاده از متریال پلاستیکی در تولید آنها.
  • قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه که این مورد در صفحه کابینت ام دی اف خانه بیشتر صدق می کند.
  • اگر فضای داخلی شما، نور کمی به آن وارد می‌‌شود، استفاده از جنس براق روکش کابینت سبب انعکاس بیشتر نور در محیط می‌‌گردد.
  • مقاومت در برابر خط و خش را در نظر داشته باشید چون در آشپزخانه از ابزار و وسایل زیادی استفاده می‌‌کنید بهتر است طرحی را برای خرید انتخاب کنید که مقاومت بالاتری در برابر ضربه و خط و خش و یا ساییدگی داشته باشد.
  • بیشتر بخوانید: ام دی اف آشپزخانه

راهنمای انتخاب رنگ صفحه کابینت MDF

راهنمای انتخاب رنگ صفحه کابینت MDF

  1. در هنگام خرید انواع رنگ صفحه کابینت به این نکته توجه کنید که با توجه به نوع کابینت خود و تغییر دکوراسیونی که با توجه به سلیقه‌ی خود مایل به تغییر آن هستید، اقدام به خرید کنید.
  2. توجه داشته باشید در هنگام خرید صفحه کابینت ام دی اف مات آن را از مراکز معتبر فروش خریداری کنید که زیرا مراکز معتبر بدون شک از کیفیت محصول خوبی برخوردارند.
  3. روکش چسبی در انواع مختلف جنس و متریال تولید می شود ولی عمده جنس آن از مواد چوبی می باشد که اگر می خواهید یک روکش کابینت ضد آب داشته باشید، از این نوع صفحه کابینت با روکش پلاستیکی در خرید خود استفاده کنید.
  4. قیمت روکش کابینتی با توجه به جنس چوبی ، پلاستیکی و حتی آهنی می تواند در رنج قیمت مختلف عرضه شود. مدرن یا کلاسیک بودن سبک آشپزخانه‌‌ی خود را قبل از خرید در نظر داشته باشید زیرا سبب می‌‌شود که بهترین تناسب را با دیگر اجزای آشپزخانه‌‌ی شما داشته باشد.
  5. اگر سقف آشپزخانه‌‌ی شما کوتاه است، صفحه هایی را انتخاب کنید که دارای خطوط عمودی هستند چرا که سبب می‌‌شود سقف آشپزخانه بلندتر به نظر بیاید همچنین آشپزخانه‌‌هایی با سقف بلند، بهتر است از روکش‌‌های چوبی با خطوط افقی استفاده کنند. تعادل رنگی را رعایت کنید، برای انجام این کار بهتر است 2 تا 3 رنگ که هارمونی مناسبی را دارند برای روکش کابینت خود استفاده کنید.

تولیدکنندگان بهترین انواع صفحه کابینت ام دی اف طرح سنگ

تولیدکنندگان بهترین انواع صفحه کابینت ام دی اف طرح سنگ با توجه به کاربرد صفحه کابینت ام دی اف رنگ تیره بادوام در صنایع کابینت سازی، این صفحه یکی از فاکتور بسیار مورد نیاز در سازه های کابینتی می باشد، به همین دلیل این مرکز سعی دارد با پخش عمده آن، نیاز بازار داخلی و خارجی را برای این صفحه های پراستفاده، تامین کند.

ما همواره در تلاش هستیم با ارائه مستقیم محصولاتمان از انواع صفحه کابینت با انواع طرح با حذف واسطه ها و دلالان بازار با صرفه جویی در هزینه و زمان خریدار محترم، دین خود را برای احترام به مشتری ادا نماییم. کشور ما از جمله کشور هایی است که در بخش صنایع چوبی فعال بوده و محصولات این بخش به سایر کشور های جهان صادر می شوند، با توجه به این نکته این مرکز همواره در تلاش است در عرضه روکش ‌صفحه کابینت باکیفیت، در زمره‌ی بهترین فروشندگان این محصول در سراسر ایران باشد.

  • تبلیغات: 
    1. چوب کاج زرد جنوبی
    2. تولید چوب پالت دست دوم
    3. بازار بزرگ کابینت ام دی اف ایرانی
    4. قیمت خرید چوب خام عسلی سلطنتی با کیفیت مرغوب در بازار تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا