صفحه کابینتصفحه کابینت ام دی اف

فروش صفحه کابینت ام دی اف پرسلن

صفحه کابینت ام دی اف پرسلن ،صفحه کابینت ام دی اف سه سانتی و صفحه کابینت MDF شرکتی را با مجموعه ما تحربه کنید.خرید مستقیم صفحه کابینت ام دی اف را ازشرکت ما انجام دهید. عرضه صفحه کابینت MDF از تولیدی بسیار با صرفه تراست.

فروش صفحه کابینت ام دی اف پرسلن

معرفی صفحه کابینت MDF پرسلن

معرفی صفحه کابینت MDF پرسلن در ایران کابینت به دونمونه دو و یک لب گرد موجود است . صفحه کابینت های یک لب برای محیط هایی که یک سمت از میز کار منتهی به دیوار است به کاربرده می شود تا قسمت صاف میز ب سمت دیوار قرارگیرد. تنوع طرح و رنگ انواع مصنوعات چوبی و پی وی سی آنقدر زیاد شده که ممکن است در نگاه اول متوجه تفاوت یک صفحه سنگی و یک صفحه ی کابینت چوبی یا پی وی سی نشوید. طرح هایی که نقوش سنگی، چوبی، آنتیک و هر چیزی غیر از ام دی اف را در ذهن می نشاند. در این بین، انواع ام دی اف شرکتی به دلیل ظرافت و زیباییشان از متداول ترین صفحات در بین سازندگان مصنوعات ام دی اف هستند.

با مراجعه به کارگاه های نجاری و فروشگاه های کابینت اولین گزینه ی پیش روی شما که توسط اساتید نجاری به شما پیشنهاد می شود انواع ام دی اف شرکتی با ضخامت 3 سانتیمتری هستند که علاوه بر استحکام کافی، از وزن مناسبی برخوردارند و باعث وارد آمدن اضافه بار به یونیت های حامل صفحات و در نتیجه گسستگی اتصالات و یا ایجاد انحنا و قوس اضافی در دیواره ها و کف کابینت نخواهند شد.

صفحه کابینت ام دی اف روشن برای قرار گرفتن روی پیشخوان و اپن و انواع کابینت زمینی، به دلیل سبک بودن، راحتی حمل و نقل، سهولت برشکاری، لبه های قوس دار ایمن و تنوع طرح و رنگ، بسیار کاراتر از انواع سنگ های ساختمانی است. با گسترش انواع عایق های نانو، مشکل نفوذ رطوبت را به راحتی و با استفاده از یک اسپری ضد رطوبت نانو می توان با خیالی آسوده و برای همیشه حل کرد.

نمونه دو لب هم برای محیط هایی همانند اوپن آشپزخانه که هر دو طرف آن آزاد است استفاده می شود. مقدار به کارگیری نوع دو و یک لب این محصولات حدودا یکسان می باشد .صفحه کابینت دو لب برای ب کار گرفتن درآشپزخانه ها با طراحی مدرن و قسمت های این مدلی ک به صورت دو لب یا تک لب هستند خیلی کاربردی می باشد. صفحات دو لب نمونه ای پر مصرف و فایده از این‌ مدل کابینت ها از سال های قبل هستند.

در سال های گذشته از این محصولات برای سطح رویی اپن های آشپزخانه که از هر دو طرف ازاد هستند به کار می رفتند. در مدلهای مدرن طراحی آشپزخانه، خانه ها هم از صفحات دو لب برای میزکار و بخش رویی جزیره های آشپزخانه استفاده میشوند. این محصولات نیز همانند اندازه مدل های صفحات ام دی اف با استفاده از مغزی خام و روکش HPL ساخته می شوند.

ابعاد و طرح های متنوعی از صفحه کابینت دو لب در بازار عرضه می گردد ، که به سهولت میتوان نمونه باب سلیقه خود را طبق سلیقه و نیاز خود از بین مدل های گوناگون موجود در بازار انتخاب کنید

. به طور میانگین این صفحات تولید شده با مغز خام ام دی اف به دو صورت استاندارد و سفارشی ساخته می شوند. ابعاد استاندارد این محصولات اصولاً دارای عرض ۶۰ و ۶۵ سانتیمتری هستند. طول ان ها هم ۴ متر و ۱۰ سانتیمتر میباشد. ضخامت کلی آن ها ک در بازار موجود است نیز ۳ و ۵ سانت است. نمونه های مختلف صفحه کابینت ام دی اف طرح چوب نیز از این قاعده مستثنا نیستند.

مدل استاندارد آین محصولات هم با همین ابعاد به تولید می رسد. صفحه کابینتهای سفارشی نیز به دلیل درخواست مشتری و در ابعاد که سلیقه مشتری می باشد و مورد نظر اوست ساخت می شود. اکثرا این نمونه از تولیدات را باید در تیراژ اعلام شده از طرف تولیدکننده سفارش داد.

از صفحه کابینت MDF روکش دار چه می دانید؟

صفحه کابینت طرح شنی ، نمونه ای از با مرغوب ترین و قشنگ ترین نمونه های صفحات ام دی اف می باشد که به صورت دو رو اچ پی ال ساخته و به بازار عرضه می گردد. صفحه کابینت ام دی اف براق با به کارگیری از نومنه های متنوع روکش اچ پی ال همانند

مات، براق، صاف و برجسته ،متقاضیان فراوانی در بین طراحان داخلی دارد. استفاده کردن از تکنولوژی های جدید دنیا در ساخت صفحه کابینت طرح شنی با ردیوس یا همان اشعه انحنای 6 میلیمتری، این طرح را از دیگر طرح های صفحه کابینت، ممتاز تر می نماید.به کابینتی کابینت ام دی اف گفته می شود.

که جنس مغزی آن ام دی اف باشد. ولی کابینت های ام دی اف خام همانند چوب طبیعی زیبایی و استحکام لازم را دارا نیستند و اغلب باید روکش شوند. شما می توانید برای کابینت های خود طرح ها و رنگ های متنوع و گوناگون را طبق دلخواه و مدل و سبک آشپزخانه خودتان انتخاب کنید. ولی حتما در نظر داشته باشید که نمونه روکش هایی که انتخاب می کنید تاثیر بسیاری بر قیمت کل و پایانی کابینت خواهند داشت.

برای مثال روکش ملامینه ارزان تر و مقاومت ب صرفه ترین نمونه از روکش کابینت ام دی اف است در صورتی که روکش های ممبران و پلی گلاس قیمت گران تر دارند و باید هزینه بیشتری صرف خرید کابینت مورد نظر کنید.هرچه بیشتر تنوع محصول داشته باشید خریدن ان باصرفه تر وبیشتر است.

طراحی آشپزخانه با صفحه کابینت MDF

طراحی آشپزخانه با صفحه کابینت MDF به کابینتی کابینت ام دی اف گفته می شود که جنس مغزی آن ام دی اف باشد. ولی کابینت های ام دی اف خام همانند چوب طبیعی زیبایی و استحکام لازم را دارا نیستند و اغلب باید روکش شوند. شما می توانید برای کابینت های خود طرح ها و رنگ های متنوع و گوناگون را طبق دلخواه و مدل و سبک آشپزخانه خودتان انتخاب کنید.

ولی حتما در نظر داشته باشید که نمونه روکش هایی که انتخاب می کنید تاثیر بسیاری بر قیمت کل و پایانی کابینت خواهند داشت. برای مثال روکش ملامینه ارزان تر و مقاومت ب صرفه ترین نمونه از روکش کابینت ام دی اف است.

در صورتی که روکش های ممبران و پلی گلاس قیمت گران تر دارند و باید هزینه بیشتری صرف خرید کابینت مورد نظر کنید. جنس چوب ونوع انها خیلی در کیفیت وتمیزی انها موثر است.وانگیزه خوبی رابرای خانمهای خانه دار در پخت غذا می باشد.رنگ بندی انها انقدر زیاد است که هر کسی نمی تواند به راحتی رنگ ومدل کابینت را انتخاب کند.

شما می توانید با واردشدن به سایت از انواع این محصول دیدن فرمایید.باثبت سفارش این محصول درسایت مجموعه ما ان راباپیک رایگان درب منازل خود تحویل بگیرید.ویا با شماره تلفنهای زیر تماس گرفته ومحصول موردنیاز خود رادر هر رنگ وشکد ومدل واندازه ای که می خواهید سفارش دهید.

آیا صفحه کابینت ام دی اف ضد خش است؟

مشخصات کامل صفحه کابینت ام دی اف: صفحه کابینت یک قطعه ی یکپارچه از چوب ام دی اف است که به عنوان پیشخوان روی اپن یا کابینت قرار می گیرد و می تواند به دو شکل باشد، دارای قوس در دو لبه و دارای قوس در یک لبه. در انواعی از آن که روی اپن یا پیشخوان قرار می گیرد و دو طرف آن باز است از مدل دولبه استفاده می شود اما بر روی کابینت های زمینی که از سه طرف محصور هستند انواع یک لبه کاربرد دارد.

لبه های قوس دار صفحه کابینت ضمن زیباتر کردن ظاهر صفحه ها به عنوان کابینت، میز، پیشخوان یا اپن، موجب جلوگیری از فرسایش لبه های ام دی اف در اثر رطوبت و ساییدگی شده و باعث افزایش دوام آن خواهند شد اما برای لبه هایی از ام دی اف که در مجاورت دیوار قرار می گیرند حتما باید لبه ها فاقد قوس باشد تا هم بتوان از مواد عایق برای عایقبندی لبه ها استفاده کرد و هم بین دیوار و کابینت فاصله نباشد.

کیفیت ظاهری آراسته و مدرن، دوام طولانی و نصب آسان از مزیت های محصولات جدید است. جدید ترین مدل های صفحه کابینت ام دی اف، علاوه بر زیبایی و تنوع در رنگ و طرح، ضد آب بوده و خیال شما را از بابت نفوذ رطوبت، ورم کردن ورقه های کف و سقف کابینت و پوسیدگی محل پیچ و مهره ی لولاها و درها راحت می کنند. صفحه کابینت MDF ضد آب به دو روش در برابر نفوذ رطوبت عایق می شود:

  • استفاده از روکش: روکش می تواند روغن، رنگ، ورقه های ضد رطوبت نانو، روکش های پی وی سی، روکش های ملامین خشک و یا حتی نایلونی باشد.
  • استفاده از ورق پی وی سی: این نوع ام دی اف بر خلاف انواع معمولی که از خرده های چوب و رزین ساخته شده اند، حاصل تراکم خرده های پلاستیک پی وی سی روی هم است، کاملا در برابر آب نفوذ ناپذیر بوده و از نظر استحکام نیز مقاوم تر است، همزمان وزن کمتری داشته و در برابر موریانه و حشرات و انواع قارچ مقاوم است.

در جدید ترین انواع کابینت از مواد کاملا پلاستیکی استفاده می شود که در برابر رطوبت، خم شدگی، و حرارت مقاوم بوده و تنوع رنگی مناسبی دارند اما همچنان از نظر زیبایی و طراحی در جایگاهی پایین تر از ام دی اف های چوبی قرار می گیرند. بعید نیست که با گذشت زمان و ظهور تکنولوژی های جدیدتر شاهد تنوع بیشتری در طراحی و رنگ آمیزی انواع ام دی اف پی وی سی نیز باشیم.

صفحه ها از نظر ضخامت به دو دسته تقسیم می شوند: دسته اول صفحه کابینت ام دی اف ضخیم است که ضخامتی 5 سانتیمتری دارد و مناسب استفاده روی پیشخوان های بزرگ و ثابت بوده و به دلیل ضخامتش سنگین و غیر قابل جابجایی می باشد. دسته دوم صفحه کابینت MDF شرکتی است که ضخامتی 3 سانتیمتری داشته و مناسب استفاده روی انواع صفحه کابینت ام دی اف درجه یک ثابت و سیار است.

توزیع کنندگان انواع صفحه کابینت ام دی اف پرسلن

توزیع کنندگان انواع صفحه کابینت ام دی اف پرسلن تصور یک پیشخوان صاف و یکدست که با طرح و نقشی جذاب در یک سوی فضای آشپزخانه منتظر است تا عملیات آشپزی و گرم کردن اجاق را شروع کنید بسیار هیجان انگیز است و پر کاربردترین بخش کابینت که همواره به عنوان میز و پیشخوان مورد استفاده قرار می گیرد صفحه کابینت است. در مرکز خرید صفحه کابینت ام دی اف اصل می توانید با کیفیت ترین و زیباترین انواع آن را برای آشپزخانه ی خود بخرید.

خرید صفحه کابینت ام دی اف پرسلن

پخش مستقیم صفحه کابینت ام دی اف معتبر ، برای صاحبان فروشگاه های عرضه دکوراسیون، کابینت، ملزومات آشپزخانه و سرویس های بهداشتی، یک فرصت استثنایی را فراهم آورده تا با حداقل هزینه بتوانند محصولی مشتری پسند و پر فروش را در لیست اقلام فروشگاه خود وارد کنند و ضمن کاهش هزینه های خرید و فروش، با در نظر گرفتن وضعیت بازار، خریداران را به خرید مشتاق کنند.

همچنین تامین کننده صفحه کابینت MDF برای افرادی که به صورت عمده یا تکی یا به صورت سرویس کامل برای تغییر دکوراسیون محل کار یا منزل خود اقدام نموده اند و نیز موسسات و اداراتی که قصد تکمیل بخش های باجه، بوفه و سلف سرویس را دارند، انواع مختلف صفحه کابینت عرضه شده است که می توانید با مشاهده ی سایت و محصولات ارائه شده در آن، ضمن آگاهی از مشخصات کیفی آن ها، از مدل ها و رنگ های گوناگون بازدید کنید.

هدف عمده فروشی صفحه کابینت MDF انتخاب بهترین گزینه در راستای نیازها و خواسته های مشتریان است. پخش مستقیم این اقلام ضمن کوتاه کردن دست واسطه ها باعث شده تا کیفیت محصولات تضمین شده و سهولت دسترسی به کالاهای مورد نیاز به نحوی باشد که تنها با یک تماس تلفنی و یا ثبت سفارش از سایت بتوانید بدون تحمیل هزینه های اضافی حمل و نقل با حداقل هزینه در اسرع وقت، خرید خود را انجام دهید.

عرضه کنندگان ویژه صفحه کابینت ام دی اف پرسلن

عرضه کنندگان ویژه صفحه کابینت ام دی اف پرسلن خرید مستقیم صفحه انواع کابینت ام دی اف و صفحه کابینت دو لب گرد براق و مات در کارخانه های مختلف ایران تولید و در بازار عرضه می شود. قیمت پایانی این مدل ها به دلیل اینکه مغز ام دی اف ان ایرانی می باشد .

از قیمت خیلی ارزان و مقرون به صرفه برخوردار است.فعل حال استفاده از نمونه های گوناگون صفحه ام دی اف بر روی کابینت جزو حداقل ها و کمترین ترین های تولیدات ایرانی است.خرید این نوع کابینتها را می توان به صورت عمده از تولیدی خریداری کرد.گرفتن انها از تولیدی بسیار مقرون به صرفه می باشد.این نوع محصولات را از تولیدی گرفته است.

اشپزخانه با کابینت ام دی اف بسیار شیک وزیبا می شود.وکدبانوی خانه خیلی بهتر وراحتر می تواند اشپزی کنند. مدلهای گوناگون از این کاردربازار وجوددارد.با هررنگ ومدلی که شما دوست داشته باشید ویا بپسندید.کشورهای خارجی وغربی خیلی از این نوع کابینتها استقبال می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا